Till Salu

måndag 28 november 2011

Bildlöst

Det blir ännu ett bildlöst inlägg. Trist! Har försökt flera gånger det senaste dygnet, men det bara vill inte gå att lägga in en bild. Om jag bara visste varför..

I vilket fall, här sys så mycket som jag bara hinner, vilket inte är så mycket tyvärr. Innan gossarna sussar finns inte många ögonblick till pyssel, och om sen min minsta prins ville sova hela nätterna så vore jag tacksam. Inte för att jag syr hela nätterna, utan för att jag börjar bli riktigt trött på att vara så trött.

Tyvärr har jag inte alls hunnit sy upp så mycket som jag önskat inför marknaden (Berget Degerfors, 3-4/12, kl 13-17), men bordet ska inte vara tomt i vilket fall =) Hade bland annat önskat sy upp lite bodys och byxor, men tyvärr. Vad som däremot kommer finns, bland annat, är mössor, småklänningar, brödkorgar, några väskor, vetevärmare och haklappar. Än är det några dagar kvar, så lite till ska väl hinna bli sytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar