Till Salu

måndag 12 mars 2012

Mössor, i överflöd!!

Jag tycker om att sy! Jag tycker mycket om att sy =) Jag har sytt mössor. Många mössor. Ja, inte precis nu, men under hösten. Ja nästan alla syddes under hösten. Galet! Helt galet, jag vet.. =)




St 0-2 mån
De här fyra "småttingmössorna" är alla i ca storlek 0-2 mån. 








St 2-6 mån
Tre mössor i ca st 2-6 mån.









St 6-12 mån
Ca st 6-12 mån.







St 10 mån-2 år
Ca st 10 mån-2 år








Ca st 10 mån-2 år










1,5-4 år
Ca st 1,5-4 år






3 år-vuxen XS
Ca st 3 år-vuxen XS






St vuxen S/M
Ca st vuxen S/M (54-58)





Det här är samma blommiga mössor som på bilden ovan, fast andra sidan av dem. Det finns inget fram eller bak på dem, så man väljer själv vilken sida man tycker passar. Jag vill bara visa att det här tyget skiljer sig lite och att fram och baksida därför kan se väldigt olika ut.










St vuxen M
Ca st vuxen M (56-58)









Vill du ha en mössa? Kika in i YFO-butiken yfo.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar