Till Salu

tisdag 27 mars 2012

Rosettmössa

Dessa rosettmössor har varit populära i sybloggarna ett tag. Jag var ju tvungen att prova, såklart. Tänkte att det kunde bli min nya vårmössa. Sagt och gjort, mössa syddes. Provade den, innan den var helt klar, och insåg att det där med en rosett på huvudet inte alls är min grej. Det var väl ett par veckor sedan, och sen dess har den legat där, utan igensytt vändhål.. (så kan jag ju inte ha det)

Nu är den till salu! Här kan den ju inte ligga och skräpa. 


Mössa "Beata" Ca st 56-58.
Jeansförgad jersey med spetsrosett.

95kr + ev. porto


Vid intressse, mejla vonnaforsling@hotmail.com

































Ibland vill det sig inte riktigt med bilderna. Den är rätt i min dator, men när jag lägger upp den här vänder den sig envist om och vill inte alls vända tillbaks... Ni får vrida på skärmen helt enkelt ;)


Material: Jeansfärgad jersey från JNY. Spets från de lokala tygaffären (som tyvärr stängt)

Mönster: Eget, modell "Beata" ca st 56-58.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar