Till Salu

måndag 5 mars 2012

Överfullt på "lagret"

I samband med att jag startade upp den här bloggen, i januari förra året, la jag till en besöksräknare. I skrivande stund visar den på 2376 besökare. Det betyder att det är några fler än min kära mamma som läser min blogg. Det tycker jag är kul, och lite spännande på något vis. Jag hoppas ju förståss att jag har några återkommande besökare (trots mina glesa inlägg) och för dem så kanske en eller anna kommer ihåg att jag i höstas skrev att jag skulle vara med på en julmarknad första helgen i december. Sen blev det helt tyst här..
Jo, jag var med på julmarknaden. Det var mycket trevligt och jag träffade många trevliga människor.

Så här såg det ut















Det var ju min första marknad och jag hade verkligen ingen aning om hur mycket saker jag behövde ha med mig. Eftersom jag ändå tycker att det är så kul att sy så gjorde jag just det, så mycket jag bara orkade och han med ;) Jag visste ju att jag skulle få med mig det allra mesta hem igen, men ärligt talat.. Jag sålde nästan ingenting. Jahopp! Så var det med det! Men kul var det.

Nu har jag ett helt "lager" med MASSOR av saker som nog helst skulle vilja hitta ett hem, på ett eller annat sätt. I väntan på rätt forum får bloggen duga. Jag tänker lägga upp saker här helt enkelt och hittar du något du vill ha, skicka mig ett mail (vonna@yfo.nu). 

Uppdatering 130323: Nu finns YFO-butiken på yfo.nu. Den är i skrivande stund väldigt ung och ännu inte fylld med allt uppsytt som finns. Jag kan inte säga att nedan produkter finns i butiken,  eller ens finns kvar i lager, men ta gärna en titt, yfo.nu


Först ut. Klänningar!


1. Klänning, ca st 98. Blå med blå rutor.
Här med finaste storebror som modell.







Knyt i nacken









2. Klänning, ca st 92. Mörkare röd med blommor
i rött och mörkt blå kanter. 























3. Klänning, ca st 104. Röd med beiga rutor.
Bruna kantband. 






















Brödkorgar
Brödkorg, fruktkorg eller prylkorg. Ca 19-20 cm i diameter och lika höga (när kanten viks upp)
Brödkorg, blommig.

 

Brödkorg, rutig.



Brödkorg, prickig.
 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar