Till Salu

söndag 27 februari 2011

Underbart, härligt fordonstyg i blått

Body, igen. I härligaste, finaste tyget. Har spanat på fordonstygerna sen långt innan jag bestämde mig för att sy. Nu har jag det äntligen i min ägo, i två färger. Vackert blå och härligt röd. Ångrar att jag inte köpte det i gult, också. Det måste det få bli vid ett senare tillfälle. Åter till bodyn, modell "Franklin", men naturligt vis med en ändring ;) Såg en så finurlig halsringning på en body i affären här om dagen. Jag skulle vilja kalla det för en "fusk-kuvert-ringning". Kunde inte låta bli att testa. Tror det blev ganska bra, men har inte provat den ännu. Kanske att halsringningen blev lite stor, med tidigare jag gjort har ju blivit aningen små..



 Gjorde en galet, knasig, dum miss.. Mycket irriterande. Tänker inte skriva vad det är, det syns ändå. Jag ser det iaf, hela tiden. Finaste tyget...
Jag har för övrigt slut på namnlappar. Nya är på ingång och nu tycker jag att de borde vara här, mycket snart i vilket fall.

Matrial: Blått fordonstyg feån JNYdesign. Vit mudd från den lokala tygaffären.

Mönster: Eget mönster, modell "Franklin". Denna gång med en ny halsringning, "fusk-kuvert-ringning"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar