Till Salu

onsdag 1 juni 2011

På efterkälken i bloggvärlden

Fast det har jag väl alltid varit och kommer förmodligen alltid att vara ;)
Vad jag menar är att jag är efter med att blogga om mina alster, såklart. Just nu har det varit mycket kepsar. Som tidigare så är det bara lillebrors storlek som blir bra, men jag jobbar på det och tror jag kommit en bit på väg. Lite svårt att riktigt veta innan jag hittat små huvuden att prova på. Kepsbilder kommer..

Det var ju mors dag i söndags. Kunde inte låta bli..


Jag sydde såklart några morsdagskot =) Det är riktigt kul, vill sy fler! Ja, kanske inte just morsdagskort, men kort av olika slag.


Så var det ju kepsarna. Och när jag blivit riktigt "keps-sur" har jag terapisytt lite haklappar..



Alla är i modell "Avin", utom den gröna med gröna kantband, det är en "toor". Haklapparna här hemma sjunger på sista versen så här behövs nya. De gamla fugerar utmärkt, men har använts flitigt och med tiden blivit ganska solkiga och missfärgade. Här ska fyllas på med nya färger. Den blå (i högra hörnet) har storebror redan fått. Han äääälskar nämligen blått. För övrigt är det väldigt mycket ääälskar just nu =) Vi lär väl inte behöva alla haklappar jag syr, så vi får väl se vad som händer med övriga..

1 kommentar: