Till Salu

söndag 6 mars 2011

Hit, men inte längre!

Ja det är så här långt jag kommer.. SLUT på namnlappar och SLUT på tryckknappar. Oruttinerat! =)
Nu har jag i alla fall fått ett mail om att namnlapparna är på gång, äntligen! Tryckknapparna är dess värre inte ens beställda...


Matrial: Fordonstyg från JNYdesign. Vit mudd från den lokala tygaffären

Mönster: Eget, modell "Franklin" i st 80.


Den här turkosblå tunikan jag sydde blev visst mycket omtyckt av sin nya ägare =) Kul! Nu ska det bli en till storasyster också. Mönstret är dock ett problem eftersom jag inte har något i den storleken. Jag tänkte att det kan ju inte vara så svårt att fixa.. och det var det inte heller. Problemet nu är att jag inte vet vilken storlek det blev, men det blev iaf större =) Så här ska hållas tummar och sys och hoppas på att det blir bra.

1 kommentar:

  1. Vilket härligt tyg!!! Du vet att du har en kund va? GUD VAD DUKTIG DU ÄR.
    KRAM KARIN

    SvaraRadera